دژ محکم در جنگهای صلیبی1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دژ محکم در جنگهای صلیبی1
نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393
بازدید : 462
نویسنده : علیرضا احمدی
این یک لیست از استراتژی های من در حالی که بازی دژ محکم کشف کرده است : جنگهای صلیبی .این شامل برخی از ترفندهای برای حمله و همچنین برخی برای ساخت قلعه خود را .بعضی از آنها در اشکالات بازی مبتنی بر اما بسیاری از آنها استراتژی های هوشمند است که در زمان من در حالی که به کشف است.
 
ترفند خندق
 
این یک راه بسیار خوبی برای نگه داشتن سربازان غوغا دشمن به دور از دیوار است.این کار کاملا در برابر خوک و خوب در برابر همه دیگران است.تجربه من نشان می دهد که AI همیشه ترجیح می دهند از طریق مسیر در خندق بروید و هرگز سعی خواهد کرد برای پوشش خندق ، بنابراین این یک استراتژی خوب برای استفاده از زمانی که شما هم به تعمیر خندق بعد از هر حمله را ندارد.این استراتژی اجازه می دهد تا شما برای محافظت از خودتان را با ثرورس آتش، پنهان در پشت برج های بزرگ که آنها را از فلش محافظت ( آتش بهترین راه برای کشتن شمشیرزن که به سمت دیوار راهپیمایی در حالی که crossbowmen خود را کشتن کمانداران دشمن و ballistas است ) .با این حال مهم ترین چیز این است که دشمن سعی خواهد کرد برای از بین بردن دیوار اصلی برج و از برج ها، تا او را منجنیق خود را بسیار نزدیک به آنها را .
 
ترفند Gatehouse
 
این راه خوبی برای محافظت از gatehouse خود را از منجنیق های دشمن است ، اما من این به همین دلیل استفاده نمی کنند.حفظ شما به نظر می رسد محصور نیست تا زمانی کهنیروهای دشمن می آید نزدیک به gatehouse و باعث می شود که پل متحرک به افزایش است.در آن لحظهنیروهای نظامی متوقف خواهد شد و جستجو برای راه دیگری در ، و ، اگر شما یکی دیگر از gatehouse مشابه در انتهای دیگر ، او احتمالا سر که جهت و دوباره توسط پل متحرک بسته شدن شگفت زده خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: اموزش و ترفند , ,
:: برچسب‌ها: دژ محکم در جنگهای صلیبی1-آموزش-ترفند دژ-محافظت از منجنیق دشمن -نویسنده محمد فولادی-سایت جنگهای صلیبی-پل-ترفند خندق,, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: